Helg, aah !!

Äntligen! Äntligen! Äntligen! Helg! Helg! Helg! Nu har jag en helg att se fram emot. Jag hatar dåligt väder, men som tur var det helt okej idag. Det var på tiden att vi fick lite sol! Det blir ett litet kort inlägg idag för jag planerar en sak, men det får ni absolut inte veta om, no no no! Jag var hemma hos Khadija några timmar idag, vi gjorde massvis med saker där, jag gick dit med Shabana men hon gick hem efter en timme och några minuter.. Vi kollade på teve, tog bilder, fixade frisyrer, haha vi hade väldigt roligt, hon har ett väldigt fint och hemtrevligt hus kan jag säga. Som sagt blir det ett kort inlägg och, ojjj, vad klockan är mycket, måste kila, hejdå =)


Ha en bra helg, pussar och kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0