Lite "text"-fakta!

Här är jag i datasalen på skolan och har en text-lektion. Det är ganska kul faktiskt. Jag slutar min lektion och går ut på rast 09:50-10:10, inte så lång rast men tjugo minuter får duga att få frisk luft av. Idag vaknade jag av att det var kallt ute men vädret är på bättringsväg och jag hoppas det blir lika skönt som igår.



Nu så ropar min lärare att vi ska avsluta allt vi håller på med och sakta gå mot utgången och ut på rast så det är väl bäst att jag gör som han säger, dessutom så har jag hemspråk idag 14:35-15:30 så jag slutar rätt så sent idag men till Gröna Lund ska jag åka idag och få mitt guldkort som mamma hade lovat mig. Men nu så går jag ut, känner att jag behöver lite frisk luft faktiskt. Hoppas ni får en fin dag. =)

Hejdå, vi hörs när jag kommer hem eller kanske på min långrast som vi har efter maten. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0