Mycket händer!

Just nu känner jag att mycket håller på att hända, nästan så mycket att jag inte hinner skriva i bloggen lika ofta som jag brukade göra i månaden Mars, då jag började skriva blogg och en sak kan jag säga och det är att det är sjukt kul och jag är glad att jag började men nu så har jag inte så mycket tid ..hehe, jag vet jag vet, jag borde ha tid att skriva för jag inte ens är tolv år än (fyller om fyra månader) men så är det. Jag hinner skriva lite till för som sagt har jag planer för kvällen och det kan man inte ändra på. Mitt påsklov har vart helt underbart, jag har shoppat, gått på party, varit med mina kompisar både ute och inne, och otroligt många andra saker som jag inte hinner skriva om för nu måste jag gå men jag längtar verkligen till sommarlovet. Nu på onsdag ska jag och min kompis Alma åka till Gröna Lund och köpa Guldkortet 2009.



Ha det underbart alla mina fina läsare. Puss =)

Söta lilla Alma, lite gammal bild men den får duga som den är.<3
Söta lilla Alma, lite gammal bild men den får duga som den är.<3 (ofta hjärta t den här tjejen, f*cking wb.. -.-)


Kommentarer
Postat av: Alma

NEEJ ! guuud vad jag va ful där ;o

2009-05-12 @ 15:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0