Trampolin och sol med hanna <3!

Gud vilket skönt väder vi hade idag, i morse när jag vaknade så kollade jag ut genom fönstret och tänkte, "snälla, säg inte att det blir regn" för det såg molnigt och kallt ut. Men senare under dagen började solen skina och gud uppfyllde min önskan om att det inte skulle bli regn. Nåväl, åter till dagen. Den här dagen var helt underbar och i skolan var det roligt och lite tröttsamt för det var första dagen och, min lärare Irene började skrika och klaga över det och det och det "suck" och det där orkar man inte med, gud nej säger jag bara. Dessutom hade vi fotboll på idrotten idag, det var bara tjejer för när vi har idrott på tisdagar har killarna för sig själv och tjejerna för sig och som tur är så har tjejerna idrott som sista lektion så vi fick byta om och duscha hur länge vi ville, väldigt skönt kan jag säga (killarna hade det förra terminen så det är inte mer än rätt!). När skoldagen var slut och jag kände mig fräsch gick jag hem med hanna och donya, när donya var framme vid sin port gick hon upp till sig och jag och hanna staplade vidare till mig och när vi var framme lämnade jag min tjocka jacka hemma för det var för varmt så jag bytte till min väldigt tunna vår-jacka  och sedan kom mamma hem och jag och hanna fixade oss och fortsatte mot hanna (lite längre bort). När vi var framme åt vi Marabou och drack lite cola och kollade på Disney Channel. Det blev väldigt varmt efter ett tag så vi ut på framsidan och hoppade upp på deras stora studsmatta/trampolin. Det var väldigt skönt väder och väldigt varmt så jag tog av mig min tjocktröja (min tunna jacka hade jag redan tagit av mig) och var med min väldigt tunna t-shirt. Vi hoppade och filmade varandra, dansade, studsade och hittade på massvis med danser. En helt underbar dag och jag vet inte vad som väntar härnäst. Jag älskar såna här dagar, de är helt & hållet fantastiska och inget mer! Nu måste jag kila iväg och äta, är vrålhungrig hehe.. Men hej så länge!


Ha en fortsatt skön och solig dag mina vänner och läsare <3!


Min lilla Hanna syns inte så mycket men hon är blond ser man <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0