Vad har hänt, dog någon ?!!

För kanske en timme sedan så stog jag och drack vatten i köket och då var ju vattnet på så jag hörde ingenting men min syster hörde det och vet ni vad det var för något? Nej, det vet ni inte men lugn, jag är som tur här och ska berätta, det var typ en fullis som hade druckit som körde sin bil co hsedan blev det tyst och värsta kraschen och rök kom upp alla sprang hit och dit och många kollade ut från balkongerna och jag tänkte bara "vad har hänt, dog någon eller vad ?!!" sedan kom värsta helikopterna och kaoset hände men allt är över och gud vad jag är sugen på iste, ska gå och dricka lite,ska åka till Gröna lund imorgon med min älskling Donya <3=)
 Nya insane har premiär, passa på och åk!

Hejdå, njut av vårsolen <3
Puss/ parisa :)


Kommentarer
Postat av: Rozan

hoppas jag vågar åka den när jag åkter till grönan;P<3

2009-05-23 @ 23:08:06
URL: http://rozanmirzaishad.blogg.se/
Postat av: Parisa

Jag tror inte att du kommer det haha nej jag driver men kanske, jag skaaa ;P

2009-06-10 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0