090711

Heeejheej! =) Hur mår alla idag då? Jag mår jättebra, fast är lite trött, lite halvtrött liksom.. Vaknade halv elva ungefär. Somnade sent igår, typ satt och snackade om allt och lite mer med syrran! ;) Hade mysigt igår, väldigt roligt, för asså vi båda pratade (oftas brukar det vara jag som pratar, och hon lyssnar, men inte alltid, ibland pratar hon också, som igår t.ex.). Igår var jag så där sugen på att vara ute eller nånstans, bara inte hemma.. Idag känns det liksom tvärtemot om ni fattar. Juste, Nassi köpte ny mobil igår, jättefin, svart blank och jättebra kamera och musikminne och massa andra bra saker. Jag ska typ också få ny mobil men vill kolla runt lite tills jag hittar en fin som passar mig! :) Igår köpte jag inget faktiskt (konstigt nog) fast jag var trött så jag orkade inte kolla på vad som var fint och vad som inte var det...... Juste!.. Jag köpte ett halsband från Indiska (kommer upp på bloggen nån dag!). Jag ska typ duscha nu så jag kan inte skriva mer. Mer om dagen senare!

Laaater! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0