090829

Hejhej och godmorgon! :)

Månaden har snart nått sitt slut.. Känns overkligt på nått sätt, tänk att det var min födelsedag för nästan 1 månad sen, känns inte som det.. Hehe, jaja!.. Nu är jag iaf vaken såklart, och har vart det ganska länge. Haha, glömde att det var Älta Festivalen idag, glömde helt bort det :O Men men, skulle säkert ändå inte orka gå, eller.. Jo, det skulle jag visst, men glömde bort :(, men hursomhelst, igårkväll blev det ingen sen kväll, med tanke på att det var helg dagen efter, vilket det är nu. Men jag var jättetrött, verkligen utmattad, haha. Har precis kollat på HSM 2 och ska snart äta lunch (?) hehe, lite sent för lunch, i know! Men, ska äta nu, så ni vet att jag inte kan blogga mer, men skriver säkert mer sen under dagen. Kommer ändå inte ha något annat å göra, så.. Mycket bloggande tror jag iaf att det blir, men vi får se. ;)


Ha det bra! ♥
Kram / Parisa :)


Kommentarer
Postat av: Mitra

är Irene din lärare?

2009-08-29 @ 16:57:55
Postat av: Parisa

öhh ja? fett efter mitra haha ;P

2009-08-29 @ 17:00:36
URL: http://parisaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0