Åkte hem ist.

Hje, jag pallade inte sova där så jag åkte hem ist. hemma hos mina kusiner fick jag presenter, vem vill inte ge mig presenter? hihi, nej driver, eller gör jag.. HAHA, kanske men men. det var skönt i bilen för AC var på o det var fett varmt men kallt inne i bilen o jag sjöng som vanligt med i ALLAAA låtar som spelades på radio. THATS JUST MEE!!! nu är jag hemma o har precis ätit nudlar o ska typ tvätta bort allt smink o sedan läsa & sova :) jag tog inga bilder tyvärr men jag tog en cpbild i bilen fast hela jag syns inte, hehehehe (aaaa)

 förlåt för rutan men var tvungen.

fick en jätte fin klänning o en scarf där i orminge. fick också fler småsaker men pallar inte skriva men det var typ läppglans o många andra saker.....
det här blir nog sista inlägget för idag men jag skriver imorgon. det blir grönan imorrn & lady gaga kommer t grönan imorrn så det blir ruuligt, för hoppningsvis dårååå =) ska slute skriva nu så hejdå ! ♥ Får uppdatera sen eller imorrn, blir nog inte sen men men. värt att skriva nog... ? Ajja, puss & kraaaam =) godnatt? hehe.. hejddåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0