Är hemma nu efter lång dag!

Hej bloggen! Pust, gud vad trött jag är, herregud! En väldigt lång dag idag för igår lade jag mig (hos mina kusiner i orminge) väldigt sent, eller egentligen så kunde jag inte somna, vet inte varför. Men ändå, vaknade halv sju och jag och mormor skyndade oss iväg till min moster som bor en bit bort. När vi var framme där var vi med min snart lilla två-åriga kusin, för hennes mamma var på sjukhuset och skulle föda barn, och allt blev lyckat och det blev en liten pojke, så nu har hon en snart tvåårig flicka, och en liten pojke! =) En väldigt lång dag, så nu är jag helt utmattad! Men det var en otrolig rolig dag och jag gillade att sitta barnvakt. NAAT ! Haha, gullig är hon men lika jobbig, och ibland blev det lite för mycket av det roliga.. Ja, ni fattar nog vad jag menar. Jag orkar verkligen inte berätta om dagen, mer än att en pojke kommit till denna värld! ;) Hahaha. Men nu ska jag antingen gå och käka något eller gå till sängen direkt.

Nej, nu ska jag släpa mig till mitt rum och ja, sova? Vi får se helt enkelt. Ha det bra! ♥
KRAM.

Kommentarer
Postat av: felicia e

tack för att du är med i min tävling, tipsa gärna vänner så det blir någon tävling för nu är det för några deltagare tyvär ..

kram

2009-08-20 @ 14:52:40
URL: http://feliciaeklund.blogg.se/
Postat av: Ebba♥

Vill du rösta på mig i Veckans blogg? :D Skulle vara jättesnällt! :D http://beccaanilsson.blogg.se/2009/august/utkast-1.html jag är nummer 2 ;)

Tack i förväg!

2009-08-20 @ 15:50:36
URL: http://faglarsot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0