Är hemma nu...

Heej igen ! :) Asså idag så var vi liksom på besök hos min moster.. ^^
Aja, whatever, nu är jag iaf hemma och snart ska jag fixa mina kläder osånt till skolan imorgon............. back to scool *SUCK* aja haha vem bryr sej liksom, det kommer nog bli rätt kul ändå, jag kommer säkert vara trött i början men kommer bli van med tiden...... i hope. =) Hehe, är rätt trött, för vaknade ganska tidigt för vi skulle iväg. men men, ikväll ska jag lägga mig tidigt så att jag är pigg och utvilad inför skolan imorgon, vill inte se likosm fett trött och sliten ut, ofta man vill d, speciellt inte första dagen, asså jag kommer inte klä upp mig inför skolan, hell no ! asså jag skrev det för att ni tror nog att jag kommer klä upp mej med värsta finkläderna bara för jag skrev att jag skulle fixa klädrna till imorgon, men nej haha, asså d är bara det att d brukar ta ganska lång tid för att fixa mej, så tänkte att jag kunde kolla igenom min garderob/klädkammare/skåp en gång så att jag skulle veta lite bättre, asså veta bättre om vilka kläder jag hade, men whatever, palla göra stor sak avre.. nej, nu var det faktiskt jag som börja haha xD
men nu ska jag typ ta och äta nåt, så vi hörs väl senare, efter maten tror jag för jag ska skriva ner svaren från min frågestund, så aa, puss hörs snart! ♥

Kommentarer
Postat av: Hilda

börjar med imorgon ;D

2009-08-23 @ 19:56:58
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0