Bra väder idag. ooh yes !

Ja, rubriken säger väl allt? Men måste ändå få reppetera *stavning* att det är jättebra väder idag, perfekt! Me love :)♥
Vad har alla hittat på i denna värmen då? Själv har jag ju varit i skolan, där vi gick till flaten och badade. Asså stekhett liksom =) Its getting better, men jag tror inte det kommer hålla sålänge för snart är sommaren över. :( Men men, idag kom det en ny kille till vår klass, han heter leo. igår började en ny tjej här, hon heter norma, jättesnäll tjej :) Idag efter skolan (efter badet alltså) så gick jag, rozan o norma tillsammans hem, men rozan gick t sig, och jag t mig, o norma t sig. men aja, kan inte skriva mer, men kommer nog uppdatera under dagen igen, men vet inte för jag kommer typ dra ut snart tror jag, men jag skriver igen när jag orkar, så vi hörs. pusspuuus ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0