Det kommer..

vet att designen är så himla dålig men fyfan venne hur man gör. :O men aja. filippa sötnos ska fixa min. hoho ooh yes! hoppas den blir fin. aja det kommet typ bli rosa/vit elr nåt hihiih ^^ men nu så är jag bara hemma men om en typ halvtimme så kommer jag gå t min kompis o vara med henne eller gå ut med några. så aa. ingen "åkaivägnånstans" dag, inte. haha. men nåt ska jag göra idag men pallar inte åka nånstans långt. aja whatever. tävlingen  är fortfarande igång. om ni är med o gissar rätt så kommer ni vinna länkning så aaa, vad har ni å förlora, nej inget. ska jag gå ut med några vänner eller ska jag vara hemma o duscha o kolla på film??? jag vet inte vaad? men ajja. nååt blir det iaf så aa d är bra! har så tråkigt nu, d är ju liksom sämst väder nu å en sak bara : varje gång d är typ dåligt väder är jag på dåligt humör eller åtminstone trött. å varje gång det är ganska bra väder är humöret på topp å jag har bara lust å hoppa runt o sjunga haha nej driver men aa är ändå glaad :D haha aaaaa.......... vad ska jag skriva om nu då? ska jag köra en till tävling.. vet inte. hmm.. tahah ne då men aja ska typ mysa framför twilight nu. så puss alla. hoppas ni har det bättre än mej. och på tal om absolut ingenting så håller jag på att bli sjuk, bara för att göra situationen värre än d redan är -.-'
aja, had d bra älsklingar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0