Första skoldagen idag

Hejhej! :)

Hur mår alla? Jag mår helt OK, med tanke på att jag inte kunde somna igår kväll.. Men whatever, nu så är det bra iaf, och dessutom så var det ju första skoldagen idag, det var inte lika tråkigt som jag tänkt, + att jag sitter brevid Rozan i klassrummet, så det är bra! ;) Imorse satte jag på alarmet på kl. 06.30, för att jag skulle få tid och duscha osv, men nej, jag somnade OFC om.. Haha, typiskt mig liksom, men jaja, vaknade 07.30 istället, så ja, fick skynda mig lite, för skolan började 08.10... Hehe, det blev inget bloggande imorse som jag tänkt, men nu vet ni varför! Jag ska försöka blogga imorgon innan jag drar till skolan, en gång, kanske bara visa degens outfit och sedan gå ner till skolan, eller ska jag skriva efter skolan? Vad tycker ni är bäst.. ? Jaja, jag gör väl det jag känner för att göra.

Hursomhelst, Ronja ska fixa min design, för Filippa kan inte fixa text och bakrund, och nu ser hela desigen helt knäpp ut, så ja, tänkte att jag kunde fråga Ronja om hjälp, och så snäll som hon är, så lovade hon fixa den. =) Bra,bra, bra! ♥

Idag fick vi iaf vårt schema för skolan, och den ser väl okej ut, men åh!.. på måndagar slutar vi inte förrän runt 3.. "/ Men nu tänker ni säkert såhär: " 3? det var ju inte ens sent..?=O " Men svar: jo, det är sent för mig för det allra senaste (i femman alltså) jag slutade då, var 14.40, och nu helt plötsligt slutar vi 3 varje måndag, och 20 i 3 varje onsdag.. fan också! Jaja, ska försöka vänja mig vid detta, med tanke på att det kommer se ut såhär hela årskurs 6 (fan)! Hihi, nu orkar jag inte skriva mer, så vi hörs nog sneare. =)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0