Godmorgon =)

Godmorgon alla!

Snart så kommer våra gäster hit till oss. Har precis fixat mig och tagit på mig kläder (inga speciella direkt).

Tänkte bara skriva lite innan jag går och hjälper mamma i köket. Idag efter att gästerna går så har jag inga speciella planer för dagen. Gästerna kommer iallafall vid klockan 1, ungefär. Jag vet inte hur länge de kommer att vara här men det blir nog ett par timmar för de ska äta här. =)
Kulkul! ;)

Jag har också fixat nya naglar fast nagellacket går bort snart. Jag är typ sämst på att låta naglar torka. Måste alltid typ känna och allting och PANG, är dom försörda -.-
Fast nu är dom ganska fina fortfarande men tro mig, dom är förstörda snart. Jag vet att det är onödigt att ta på nagellack överhuvudtaget men lite fina är de. Inte hel förstörda. Än så länge.. Får hålla tummarna, HAHA, driver! ;)
Nu ska jag låte naglarna torka i fred. Jag uppdaterar mer senare.
Puss hej lever pastej :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0