Hej sötnosar ♥

Hej alla gulleungar, HAHAH nej driver bara ;D Menmen hur mår alla idag då? jag mår väl bra.. eller egnetligen inte för har ont i magen typ eller asså lite men aja, ska va hemma idag typ, för är aaastrött liksom o jag har precis vilat lite, är sjuk tro ja, för har lite ont i halsen oxå typ :( måste bli frisk snart, skolan börjar ju snart, lite pinsamt å skippa första dagen..... men jag tror jag ska duscha nu, en låååååååång dusch, vet inte vad jag ska göra sen, antagligen sitta vid datan å dega men ändå, orkar inte blogga mer nu, så jag skriver säkert mer under dagen fast vet inte, dagen är ju snart slut, haha nedåå men typ, klockan är ju 17:00 just nu, så aa, nästan halva dagen är borta. btw, har vänt på dygnet igen, lägger mej vid tio elva och vaknar typ tio elva, fast måste bli lite bättre för när skolan börjar ( =( ) så kommer jag vakna vid sju, för skolan börjar typ åtta eller tio över, nånting ditåt, den 24 e börjar min skola, har hört att de flesta redan börjat så aa, får ju lite extra sommarlov, vilket känns lite skönt, men ändå inte på nåt sett.. jag ska nog ta o göra iårning nåt o äta, nåt snack eller nåt, imårn äre lördag o sen söndag o sen skol-måndag, åååååååh, pallar verkligen inte med alla mattelektoner *stavning* o allt skitsnack, tjafs, alla läxor, ååh, varför? =( aja, ska skaka av mej allt oro hahah nej driver, klart jag inte oroar mej, men är inte riktigt peppad än.. men det kommer nog med tiden :) but anyway, klockan är exakt 17:03, pallar inte blogga mer (sa det för länge sen haha! ) puss :)
laaater ! ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba♥

Tack så mycket! :D

2009-08-20 @ 17:47:46
URL: http://faglarsot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0