Hemma nu. rolig dag på skansen med klassen :) .

Hej älsklingar :), hur mår ni? i feel great ;) haha, idag var ju vi som sagt på skansen och det var ju roligt =), vi gick dit med klassen runt klockan typ 9 eller nått ditåt.. Jaja, jag har några bilder från dagen, men tyvärr, bara på djur, haha :D Men jag ska lägga upp dom nu fast asså egentligen så tänkte jag ta bilder, men inte bara på djur, utan på oss människor ! ;) Tro mig, det är inte många bilder så, aa ni får nöja er med dom här :) . (klicka på bilderna om ni vill se dem större)


Fin utsikt från skansen :)


Bild tagen av rozan ;)


Haha, träffade på några getter....


..... fler getter :)






Haha, försöker klappa ..?:)




Asså jag vet att det bara är massa "get"-bilder, men jag hann inte ta på dom andra djuren :(.. Så förlåt, det blev bara på getter! Men jag har däremot massa videos på dom andar djuren, men jag vet inte hur man lägger upp dom, haha.
Men skriver mer sen, för kan inte just nu, puss vi hörs!



Kommentarer
Postat av: hockeybruden

hur gammal är du :D

2009-08-27 @ 16:58:52
URL: http://jenniferblomqvistcarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha söta bilder =)

2009-08-28 @ 17:43:09
Postat av: Parisa

tack Anonym :)

2009-08-28 @ 18:31:11
URL: http://parisaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0