Hemma nu (:

blev ingen hemmadag utan åkte in t sickla idag o typ bara var där. egentligen så skulle bara jag o maria åka dit för pallade inte åka själv men jag o maria pallade inte åka buss så mamma följde med oss för då kunde hon skussa *stavning* oss dit för hon tänkte ändå köpa ett par saker. jag köpte iaf några saker typ ett läppglans (mitt förra gick slut imorse). & typ ett "mini-manikyr-sett" haha venne vad de hette hihi (a) aja, jag köpte oxå ett nagellack, rööööd nagellack, hade inget så tänkte köpa det ! mhm...... vad ska jag skriva.. ? ska jag göra en hissa&dissa lista eller? Hm..
Tror det, ska bara skriva den sen hörs vi (: Puss & kram då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0