♡ hihi :)

Hej, har ingen idee på rubrik, så det får stå sådär ;)
Åt precis, eller för liten stund, pappa har inte kommit än så har inte börjar fixa mej än.. Men måste nog det så jag blir klar i tid, mitt hår är fortfarande lite fuktigt men pallar inte föna håret så jag låter det vara såhär, det kommer säkert ändå torka snart, hihih ;) Jaja, whatever, orkar inte skriva mer, men ska visa er outfiten typ o sedan kanske åka för pappa smsade nyss och sa att han snart är framme så aa, ska göra mig iårning nu. har fortfarande ont i halsen, jag vet att ni vet att jag vet att ni vet men jag..... hahaha, seriöst, fett knäpp jag kan bli, haha läste igenom texten snabbt o såg att jag gjorde allt komplicerat, haha kunde bara skriva så här: "jag vet att ni redan vet" , istället för: "jag vet att ni vet att jag vet att ni vet" haha, ibland är jag bara för knäpp :Ö haaha needå men men, vi hörs alldeles *staving* strax så håll ut, hihi ;) jaja,
puss hej sakna mej, HAHAH ! :D


♡ LOVE ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0