Hiss & diss.. drycker


REDBULL - äre nåt jag älskar att sitta o dricka när jag är typ trött o sånt så äre redbull, så jävla gott asså. kan dricka det när som helst, så äre bara.
POWERKING - mmm.. smaken asså, känslan asså, den har allt man vill ha!
COLA (+cola light) - är så gott så att man kan dricka när som helst ! me like. =)
LOKA (gäller alla smaker hihi) - loka talar för sej själv.....
FANTA - älskar !

SÖT SPRITE - asså har ni lagt märke t att d finns nåra sprite-drycker som är typ söta, eller nåt hihi. gillar inte dom, bara mormala hah :D
7-UP - tror d heter så haha kommer inte håg så mycket ;p men jag gillar inte det så mycket, helst nåt annat !

HAHA, kmr inte på nå fler drycker jag inte gillar.. det var allt, mycket jag gillar iaf. fast det finns mer, tro mej ;)

PUSSSS, SKA INTE SKRIVA MER FÖR ORKAR INTE. HEJDÅ SÖTNOSAR!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0