Hiss & Diss.. övrigt

Det blev lite sent hihi, aja. :)


SOMMAREN/SOMMARLOV - att bara vara ute dagen lång och sola & bada utan att bry sig om typ andra saker man gör under tiden med skola osånt. + sovmorgon! ;)
RIKTIGA VÄNNER - skönt att veta att man kan lita på nån och ha nån som fattar & hjälper när det behövs + att veta att man alltid har nån vid sin sida.
BRA VÄDER - och med det menar jag inte typ sol & sånt. menar typ asså, inge regn och inga blixtrar, det behöver inte vara sådär jätte bra väder med sol o allt (men skönt skulle det vara), bara inte dåligt väder liksom..
STORA PUPILLER - tänk er att ha jättefin ögonförg och att ha stora ögon som syns från ett ganska långt avstånd. asså att ha ljusbruna är ju skitsnyggt enligt mej, o jag har typ bruna, på gränsen t mörkbrunt. men om jag hade ljusbrunt skulle jag gärna vilja ha stora pupiller (har redan det men ändå hihi)


FALSKA PERSONER - asså att sitta o vara med nån (skulle inte gjort det men ni vet) o veta att man inte kan lite på denna person. så jävla sjukt asså!
FJORTISAR - usch säger jag bara, seriöst, dom har inge liv o har typ kommit förå förstöra andras, haha seriöst. VÄX UPP ni som är fjortisar, eller wannabes !!!
SAKNAD - det gör så ont att sakna nån o veta att man inte kommer träffa personen igen förren typ jättelänge, jag typ saknar många personer nu o det gör ont, tro mej, fast asså inte så att jag typ skriker o säger ajjj hela tiden men sakna gör man ju!
WANNABE BLOGGAR - lite svårt å förklara vad jag menar men asså ni vet alla som försöker härma varann bara för dom inte har egna ideer osånt! känner många som härmar varann....

Nu så var listan klar, nu ska jag duscha o fixa mig för vi ska t mina kusiner nu, så baajbaj :)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0