Im home now

Hello!
Nu är jag hemma från skolan.. Idag hade vi konditionstest på gympan, ganska jobbigt måste jag erkänna, men som tur är så blev jag godkänd, så det var ju braigt ;), haha hursomhelst!.. Idag efter skolan så var jag med Hanna, vi gick hem till henne och åt massa goda saker där ;), sen gick vi ut och hoppade studsmatta, haha, jättekul, men sen gick vi in igen och spelade kort, och sen kom hennes pappa hem och jag var där en stund till men sen gick jag hem, och nu är jag hemma! Eller egentligen så var jag hemma för en stund sen.
Men men, har jätteont i magen just nu, men det går nog över snart (i hope). Ska vila lite nu, och bara ta det lugnt..

Asså Rozan var inte i skolan idag, vet inte varför men hon var säkert sjuk, whatever hon kommer säkert på måndag ..!

Kan inte skriva mer men jag kommer uppdatera mer under dagen tror jag, men bli inte förvånade om jag inte gör det. Egentligen så pallar jag inte vila (?) men jag känner att jag måste, så att jag blir bättre! =)

Btw..
Idag var det ju jättebra väder, men what happend ..? Haha, vem bryr sig, kommer nog inte komma ut igen. Men det blir inte mer text i detta inlägg, eller jo lite, hehe.. -->  HEJDÅ :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0