Im up =)

hej bloggen.. godmorgon. HAHA lite sent förå vakna men ändå. jag ska snart göra mig iårning o sedan åka t grönan, vill ju få bra platser.. asså Lady Gaga kommer ju idag !!! ofta man inte tar chansen liksom!

jaja, vet inte vad jag ska ha på mig, har inte bestämt än men tror det blir leggins o tunika typ. eller vet inte faktiskt. har inget å ta på mig typ men nåt fint får det bli. Idag blir det INGEN innekväll. säger bara NOOOOOOO ! om d inte blir
"åka-iväg-t-grönan" så blir det "åka-iväg-t-hässelby" till min morbror o hans fru o dotter som är så himla söt! ♥ Nu ska jag ta o göra nå vettigt så jag ska skriva mer sen efter att saker blir mer bestämt..... Hejdåå! 


Lady Gaga !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0