Ingen lady gaga för mig

Näähe, d blev tydligen inte "åka-iväg-t-grönan" idag.. men man får ju fler chanser. haha smsade typ sharon o shanette som var därå fråga om gaga var bra, NEJMENSJÄLVKLART, svarade dom, blev lite avis, HAAHa nej är glad för deras skull :) Frågade natalie oxå men haha neej hon ba : jag kollade inte på henne, hon är ful som ett ollon. hahaha jag ba men hennes låtar är väl bra, meen näääääääää! haha sötnos =) saknar verkligen alla dom.. :(


jaja, var hos gäster idag o ett par gäster drog hem nyss å jag är skittrött, d svider i ögonen så ska nog ta o göra mig iårning för sängen snart. puss hej :)

HAHA, gjorde om den lite, thaaha =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0