Längtar ='(

Gud vad jag längtar efter new moon, efter att jag sett denna (trailer nr 2, berättad av jacob black!) video, gör det bokstavligt talat ont, så mycket längtar jag! ååh, arför måste det vara tjugonde november å varför inte tjugonde augusti fan vad bra det skulle vart, OOOOMGGG !!
aja, ska kolla på videon igen! Jag räknade hur många gånger jag såg (eller försökte iaf, blev så himla uppslukad) o det var runt 27 - 28 eller nånting ditåt... bästa filmen eeeevvvverrr ♥♥

bäst, omg, bäst bäst bääst! ni som älskar twilight fattar vad jag menar ! ♥♥

Nu ska jag kolla på videon tusen gånger till, eller förresten orkar inte var ironisk, ska kolla på den 20 gngr till. kommer alddrig tröttna ! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Mitra

har sett trailern för länge sen:)

2009-08-19 @ 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0