Öhh kul väder här -.- !?

Gud vilket bra väder det är här i Älta Öhh, *NAAT* ! :( Tyvärr, men nej, inge kul väder här, nej ! Men men.. Har precis vilat lite och nu regnar det för fullt, så jäkla tråkigt alltså.. Usch, nej tack! Jaja, ska skriva klart inlägget nu, för tror vi hörs om ett par minuter eller timmar, stor skillnad jag vet, men jag kanske blir uttråkad så då har jag nåt att göra: blogga! Har precis läst min lärares blogg där hon skriver om dagen och veckan, och massa andra saker som händer i min klass, och ibland om min skola så ja, det var lite underhållande att läsa. Jag gillar hur hon kallar oss "Änglarna", haha :D Jaja, skriver mer igen men snart! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: Ja, twlight är värkligen bäst! Allt bra med dig? :)

2009-08-28 @ 19:17:25
URL: http://junibarnets.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: bara fint! :D

2009-08-28 @ 20:16:59
URL: http://junibarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0