Tiden går.. o går.. o går.... den slutar aldrig gå.. bara går... o fortsätter..

JAAA! det är såå sant asså! verkligen. tänk er, det är knappt 10 dar kvar av lovet, eller jo nästan men ändå vafan !? shit, fett snabbt.. kan inte tro det! asså det känns typ som om lovet börja för typ en vecka (eller två veckor kanske) sen, lovar! men asså jag på nåt sätt, vill att skolan ska börja, venne varför =O kanske för jag har saknat alla dom? hm.. maybe maybe not. & dessutom så kommer jag inte gå i vittra (orminge) denna termin, utan typ nästa tror jag. fast det är ju faktiskt ganska bra. :) skulle saknat dom otroligt. men som sagt, tiden går.. o går.. o går.... den slutar aldrig gå.. bara går... o fortsätter.. den stannar ej! men aja. puss o kram, skumbanan =) skriver mer sen typ.. & dessutom så kommer jag inte åka t mina kusiner för gissa vad? JO, dom kommer t oss så aa, d blir inte "åka-dit" hihi. men pallade ändå inte så mycket. kram hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0