090705

Hejsan. Jag vet att jag sa/skrev "skriver efter maten", men jag och Nassi (syster) blev sugna på godis så vi drog och köpte. Vi köpte också en festis, tog smaken av vattenmelon, det var gott. =) Igår så var det så himla roligt så det finns inte. Nästan alla kusiner var där, vi åt tårta, mat, frukt, och massa annat. Vi ville inte att kvällen skulle ta slut. Några bilder kommer imorgon eller ikväll. För min USB-sladd är hemma, glömde den men som tur kommer jag åka hem ikväll så det blir bra ändå. Nu ska jag dricka vatten. Är så törsig efter allt godis, känner mig uttorkad (även om jag hade festis är jag törstig). Mer bloggande hemma, tror jag. Eller senare. Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0