090708

Heeeeeeej ! Hur mår alla söta och snygga och underbara, snygga helt otroligt fina människor? Jag mår utmärkt.  Vi har ju haft ganska bra väder idag, så jag och min syster åkte te grönan såklart, passar på i det minsta fina lilla vädret. Nu är det mulet igen. Där på grönan skulle vi träffa två kompisar typ sharon och shanette (twins) och deras kompis typ natalie. Men dom ba : vi fick inte komma, vi kommer imorrn, mhöhhö ;O det var ändå as kul där, åkte popexpressen många gånger o typ fritt fall, berg o dalbanan och typ dom där gungorna, kättingflygaren eller nåt? Vilda musen hade nästan överdrivet lång kö idag, palla den ;P Det stog liksom : kötid ca 55 minuter, och dom flesta i kön var vuxna UTAN barn fast dom kanske stog åt sina barn som åkte sålänge, vem vet.... Jag ska iaf inte göra nåt idag. Men nu ska jag gå och filma mitt rum! HAHAHA jag vet att ni undrar varför men asså min kompis (har inte känt henne länge) vill veta hur mitt rum ser ut så ska nog gå och filma lite hahhahha ;P veeeeeeeeeeeet, wierdo men men.. :D hahhahha nu drar jag, haha hejdå bloggen.
Btw (by the way) , ska försöka blogga mer och inte glömma hela tiden, har ju gått två dagar, och mitt senaste inlägg var INTE långt kan jag säga, men som sagt ska försöka mer. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0