090724

Hejsaaaan ! :D

Jag är ganska utvilad idag , vilket är lite wieeerd me tanke på att vi hade sämst väder igår natt o jag har lite svårt att somna när vi har sämst väder..Men allt ordnade sig o jag somnade, o jag har Becki älskling att tacka för det (aaaa) Ännu en till dag idag, hehe jag vet att det är en dag varje dag men men ^^ Jag hade rätt, det var ett myggbett på min andra ben, o det var nåt jag önskade jag hade fel på , men bara för det har jag rätt -.-' Jaaag kommer kanske åka till grönan idag o om jag gör det blir det med Becki dårå (aa) Bloggen kommer i andrahand, livet i förstahand !! Baah så ni vet, inte för att såra era känslor (aa') Det kommer bli ganska fint väder idag så det blir bra (= =) ! Nu har jag inget att skriva om så jag skriver sen, pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0