090727

Jaha, då var restaurangen såld dårå..

Asså det känns fett konstigt :S Tänk att vi ägde den 3år o nu ären såld helt plötsligt ? Jag känner mig typ .... eh .. asså konstig ... nej ... Ja, ni förstår. Kommer verkligen sakna den :'(
Men det blir nog bättre för mamma o pappa får vila ut nu! ♥
Har bara varit hemma hela dagen, hade tid hos tandregleringen *stavning* idag klockan 4, asså dom skulle byta båge i tandställningen fast jag har fått fucking blåsa (tror det heter så) i underläppen o förfan kunde därför inte åka dit, vilket är dåligt för ville få det överstökat...

Jag fyller år på lördag men vet inte riktigt vad jag önskar mig, fast pengar blir bra tycker jag. =)
Ska skriva lite senare när jag kommit på vad jag ska skriva om för nu har absolut inget att underhålla er med så...
Aja många kramar (aa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0