Dagens outfiiiit

Nu ska jag snart åka te restaurangen, mamma, pappa o min äldsta syster maria åkte lite tidigare än mej o andra syrran så vi väntar på att pappa o syster ska komma me bilen. Det är sista dagen idag, asså sen är den såld, ni vet vad för nåt men säger ändå att vår restaurang är snart såld, sista dagen idag. Antingen så kommer jag komma hem sent idag eller runt sju, åtta.. Ska bara visa er dagens outfit (: Ska försöka hitta en bild på outfiten igår... Nåja, här kommer bild/bilder (aa)

Min outfit idag dårå (:


Klänning - KappAhl
Tunn kofta - GinaTricot
Axelväska - Axelsson
Leggings - GinaTricot
Skor - Skopunkten
Bakrund : Min systers rum

Hittade tyvärr ingen bild på kläderna igår :(
Fast nu komer säkert pappa o syster alldeles strax så jag kan inte skriva mer. Kanske ett inlägg snabbt igen innan dom kommer. ha det bra iaf! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0