God kväll!

God kväll alla läsare :)♥

Hur mår alla? (a) Jag mår bra. Ska typ åka hem snart fast jag pallar inte buss o sånt, tänkte att pappa kunde skjussa hem oss, och detkunde han fast vi fick vänta tills han slutar, han stänger runt elva halv tolv, eller olika tider fast mest denna tid jag skrev.. När jag kommer hem ska det bli filmkväll me syrrorna, jag tror det blir framför Mean girls och High School Musical. :) Min morbror kom hem nyss och jag kom hem vid halv nio, var ju som sagt hos min morbrors fru o son, hade kul där, vi åt o lekte lite med deras son, gullignosen ;)♥

Nu ska vi hitta på nåt kul att göra, o vi ska börja fixa oss innan pappa kommer, så hejdå bloggen kommer säkert skriva imorgon, eller jag kanske kastar in ett inlägg senare, pusssar !! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0