Hässelby gård.

Moshi moshi !

Jag kommer nog inte kunna uppdatera så mycket de närmaste dagarna för nu är jag u Hässelby gård hos min morbror, hans fru och deras underbara dotter som snart är 3 månader ♥♥♥♥♥♥ Jag kom hit klockan tre idag, först åkte jag och min syster Maria till Orminge igår, vid elva på morgonen och var hos min mormor, moster och morbror som bor i ett hus. Först åt vi där och var där lite, sen gick jag och maria till min andra moster som bor lite längre bort fast ändå ganska nära och var där flera timmar, asså min moster och hennes man har en söt dotter som snart är 2 år. Sen när vi åt hos min moster så smsade Nassi (andra syster, har två, maria o nassi) mig och skrev att hon var påväg till min mormor + att hon hade köpt en egen plattång. Efter maten gick vi ut på promenad ( jag, maria, moster + hennes dotter ) och vi skulle möta Nassi o min mormor påvägen. Vi var ute i en lekplats haha det var fett kul, jag lekte som en fem-åring =P Tog många foton, som kommer komma upp när jag åker hem för har glömt min USB_sladd hemma :'( Efter att "lekandet" var slut gick min moster + dottern hem till sig och jag, maria, nassi o min mormor gick till min mormor. Sen sov vi där och idag så övertalade jag o mina systrar min morbror att följa med hit. Asså jag + systrarna hade bestämt igår att vi skulle hit idag fast vi ville att vår morbror också skulle följa med. Först sa han ja efter MYCKET övertalning och sen åt vi och efter maten så ändrarde han sig men sen till slut sa han ja igen och vi åkte hit, först buss till slussen sen tunnelbana till hässelby gård, Vi satt i tåget typ 30 minuter eller nåt, det var  nått med 15-20 stationer. På vägen från min mormors hus till busshållplatsen köpte vår morbror glass till oss, först ville jag inte ha men sen ville jag, tog en Strawberry White, maria en typ magnum classic eller nåt o nassi en Twister o min morbror kommer jag inte ihåg. När vi var framme här i hässelby gård så gick vi till min morbror, hans skitsnälla fru + deras så himla gulliga dotter, som är fett tjock o söt. Här var vi ganska länge oxh sedan så kom min morbror (som jag inte har skrivit om i bloggen) hit + min mosters (som jag inte skrivit nåt om i bloggen, har inte skrivit om den här mosterns man heller ) man och var här en stund och sen gick mina tre morbröder + min mosters man ut och typ spela kricket eller nåt. De kom hem nyss och nu ska vi snart äta. Gullungen sover, hon somnade nyss i marias famn. Så jag skriver så fort jag får tid, nu ska jag hjälpa lite i köket. Täkte skriva långt för jag kommer inte hinna uppdatera så mycket så jag skrev nu. Det får räcka, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0