Hemma..

Hej igen :)

Jag har precis kollat på Mean Girls o kollar nu på High School Musical, asså ettan........
Har inget att göra men samtidigt så orkar jag inte att göra något, typ bara kolla på film. Höhö. Jag kommer säkert vara med kompisar idag, men senare, ja som sagt så är jag trött o orkar inte nu , om jag tänker efter var det ganska länge sen jag badade så jag måste nog göra det snart. Ska nog ta ett kvällsdopp senare, men bara kanske. Det blev ju inte grönan med becki o natalie idag fast sharon ska dit imorrn så jag tror vi åker imorrn fast inget är säkert ! Just nu så sjunger Sharpay o Ryan (HSM) en låt HAHAHA :D Har glömt vad den heter hehhe. Jag bara måste hitta något att göra. Det känns som att min blogg börjar bli tråkig, men jag ska ska skaffa ett blogghäfte där jag kan skriva ner ideer o sånt alldeles strax, typ kasnke idag tillomee, vem vet ? ♥ Skriver mer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0