Inget att göra.

Hej bloggen. Jag vaknade halv tio idag. Vet inte vad som händer, förut vaknade jag liksom typ halv ett, ett, men inte längre typ ! Vaknar typ åtta nio tio eller nåt,  venne varför............... Aja, idag ska jag säkert åka och shoppa, finns några saker jag måste köpa : egen "mini"-hårsprej, svart nagellack, rött nagellack, hårborste, svarta tofsar * stavning* och många fler småsaker ;) Kommer kanske lägga upp bilder på vad jag köper, kommer också kanske mobilblogga under dagen om jag nu ska shoppa. Iallafall jag fyller år om typ tjogo dagar, hahha ville bara säga det =) Jag hoppas på filmkväll ikväll, vill kolla på twilight för 18 eller nittondegången hahh, jag bara älskar den, sen ska jag också lyssna på pitbulls nya låt I know you want me, äääälskar den, RUMBAAAA hahahha :D Aja, ska typ kolla på en film nu, blir nog high school musical 3 senior year =) Hejdå vi hörs !


Min kompis, bilden är från igår, asså vi var bara ute lite. =) Morsal <33

Okeeeeeeej, skriver senare nu drar jag till soffan, två centimeter bort x] Aja, hejdåå. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0