Myggbett :(

Neeeeej, har fått mina första myggbett på hela sommarlovet ;( Seriöst, fett dåligt.. ! Jag har två på vänstra foten, en liten och en skitstor :S Sen har jag en under hakan/på halsen oxå ! Och mitt högra ben är påväg att få en, det har blivit lite svullet där och jag är säker på att ett myggbett är på g -.- 

Jag är fortfarande i Orminge och har precis ätit lunch, fish nuggets och lite ris, fett gott asså :) !! När jag vaknade imorse så hade min moster redan åkt iväg te jobbet o min morbror kollade på teve samtidigt som han typ var inne på datan ( han har en egen laptop ) och min mormor typ gjorde nåt i köket. Först gick jag in på toa o fräschade upp mig lite sen ropade dom att det var frukost efter att jag suttit vid datan en stund, vi åt frukost sen gjorde vi bara nåt, och för typ en o en halv timme sen gick jag o mina systrar ( Maria o Nassi ) ut, vi kom hem för tjugo minuter sen eller högst en halvtimme sen. Vi åt lunch ( skit gott, ni vet vad ) och nu sitter jag och bloggar. Runt två åkte min morbror iväg te jobbet o både han o min moster är på jobbet..

Jag, systrarna o min mormor ska snart iväg te min andra morbrors fru o son, först ska vi dit o va där en stund sen går vi alla ut på promenad. :) Fast vi ska typ iväg nu så jag får skriva klart inlägget sen drar vi, vi får höras senare.
Puss & kram, mjölkchoklad ! ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0