Tårtan + lokal.

Tååårtan.
På festen jag snackat så mycket om, skrev jag att vi åt tårta m.m. Och nu så
har jag äntligen fått en bra bild på tårtan. Hur god som helst. 20cm tjock typ.
Åt jätte mycket, för jag kunde inte sluta efter första tuggan. Mmmmm... =)


Har också fått en GANSKA bra bild på lokalen. Den är egentligen mycket
större fast ingen tog en bra bild på självaste lokalen, synd. Fast den
här får duga. Det var väldigt fint där.


MIn syster Maria hade en jätte fin klänning på sig, och den hade en rosett.
Älskar den, fick en bra bild bakifrån som tur, hon var på väg mot utgången
som ni kanske ser, om ni inte är blinda vill säga. Aja, det var dom. Sluuut!


Det var bilderna för idag, kommer kanske att komma fler. Puss godnatt ! :)

Kommentarer
Postat av: ida

tårtan ser skitgod ut! <333 Vill oxå!

2009-07-10 @ 14:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0