Utsikten från balkongen =)

Hahhha, ska filma mitt rum nu men först ska jag visa några bilder på utsikten från min balkong här i älta x] Bor på sjuan så ganska högt är det men det syns inte så myckee. Aja här kommer dom =)


Det här är från den typ högra balkongen tror jag =) Mulet jag vet !


Från vänstra, mot statoil x] hahha, ville ba ta en bild !


Det fär är oxå från högra. Det ser jätte mörkt ut men såååå mörkt äre inte.
NEJNEJ, men nästan. Hahha, det var dom, klart. =)

NUUUU ska jag filma mitt rum, för er som inte vet varför, kolla förra inlägget. Aja, jag kommer KANSKE lägga upp videon där jag guidar *stavning* mitt rum hahha aja hejdå bloggen, hörs kanske senare eller imorrn. tahaha puss .)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0