090629

Hejsan bloggen !

Mår ni alla bra? Jag mår bra iaf :) Hoppas ni haft en bra dag dårå, jag har (a) Glömde skriva att jag har klippt mig, har kort nu, eller kortare iaf, pallar inte lägga ut bild, men kanske, men ajja nu vet ni det dårå ! Kom precis hem, eller precis o precis, typ tio min eller en kvart sen :) först åkte ja te mina föräldrarars restaurang vid typ två tiden, o träffa min moster där, hon var typ på besök eller hjälpte till eller nåt, o sedan åkte jag o syrran till t-centralen me mami o jag köpte bara ett linne, o nassi ett par brillor, fastän hon redan hade typ tre par så det räcker ! Jag sitter framför datan nu o bloggar, tänkte göra det för såg att jag fick lite dålig update igår, förlåt (a) Har kollat på lite bloggar, bland annat kenzas blogg, den är skitbra, o lite vänner osånt ;) Kommer nog ta en lååååång sovmorgon imorn, för vaknade typ fem idag o kunde inte somna om :S Ajja, ja är inte van me mitt hår än men kommer nog bli det med tiden.. Vi säger väl så :) Nej, nu ska jag göra nåt annat än att bara sitta framför datan, slänger mig framför teven eller på soffan nu dårå, vi får höras ikv eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0