Finaste bilderna :)<3

Idag blev det ingen grönalund, har haft tråkigt typ hela dagen :( För några timmar sen gick jag o syrran ner till busshållplatsen och skulle möta becca där för hon skulle lämna min mobil hon hade lånat :) Hämtade den, gick sedan och handlade lite och sedan hem igen ! Kollade på teve, och sedan laddade jag upp några bilder från min digitalkamera ( 9 mpx ), bilder från skolavslutningen igår, det blev riktigt fina bilder måste jag säga :) Syrran är ju bästa fotografen liksom, u go for it !=D  Jag ville åka till grönan men vädret hindrarde mig !!!!!!!!! Jag hade askul igår, och supertråk idag, det enda som var lite underhållande var att kolla på fotona, DET ENDA, jag kollade i bildspel, om och om igen thaha :S :D Asså ååh.. Gud vilekn tråkig dag det har varit, men som min kompis säger : "acceptera det förflutna, lev i nuet, och hoppas på det framtida" !! det där är så sant, man ska verkligen följa dom orden =P ! Jaja, nu ska jag ta några foton på några saker och sedan lägga in dom på datan och köra flera rundor om och om igen hihi ;P Hejdå sötnosar.. Kram !<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0