Grönan igår, idag o imorgon ;)

Alldeles strax åker min buss till slussen, och sedan så åker jag o nassi till grönan, där kommer vi träffa två kompisar, Sharon o  Shanette, som är tvillingar, dom sa att dom var där med en annan kompis oxå, typ Susanna eller nån ;) Där kommer vi vara ganska länge, idag fick både jag, Nassi o Maria ett eget busskort som är enda till 31 augusti, det är ett sommarlovskort ! Haha, bra va ? ;D Igår var jag på grönan med Becki, Natalie, Nassi, Natasha o Camilla, så vi var sex pers, så det blev bra <3 Sedan så åkte vi buss o det var typ fullt fast Camilla o Natalie satt tillsammans, Nassi o Becki o Jag o Natasha satt tillsammans, det verkade som om Nassi o Becki fick två ny vänner, kommer inte ihåg vad dom heter men den ena hette nåt med tashania eller nåt haha, nassi sa det.. Min buss går 18 över o nu är klocksn 6 över, orkar inte vänta typ, vänta (1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11..) juste 12 minuter :( Aja, imorgon åker jag te grönan o kommer vara där med Nassi, Becki o Natalie :) Det kommer bli askul :) Efter idag har jag vart på grönan fyra gånger, hittils 3.. Men nu är klockan 9 över och jag orkar inte vänta typ, vänta (1 2 3 4 5 6 7 8..) juste 9 minuter ;) Haahah jag ska typ äta lite glass nu, och sedan åka iväg direkt, så jag kommer nog inte kunna blogga förrän i kväll :( Jag kanske mobilbloggar under dagen men det är et STORT kanske ! Nu ska jag faktiskt ta o spara inlägget o gå och göra något, vi hörs sunshines <3333 Kraaamiiis ! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0