måste stå ut.. Verkligen !

Jag måste stå ut tills sommarlovet som börjar på fredag, på torsdag är det avslutning och jag lääängtar, orkar inte vänta :( Menmen vad kan man gör, iförsig så är det ju bara idag och imorgon kvar. Imorgon kommer inte räknas som en dag egentligen för vi kommer ju bara flytta över några kartonger till vårt andra klassrum som vi kommer ha efter sommarlovet till årskurs sex. Jag har blivit van med detta klassrum vi nu har och vill helst ha kvar detta.. Men det är inte jag som bestämmer ju ! I måndags hann jag och min syster köpa kläder till avslutningen, jag köpte en klänning, skor som passar, tunn vit kofta och leggings, strumpor också såklart men det tror jag att ni redan vet att jag gjorde. Jag köpte det mesta på KappAhl och lite på Gina. Provade och locka håret och kolla om det passar, och det gjorde det.. Haha, min syrra lockade med lockton och där satt vi ganska länge och ville få det  klart. Jaja,nu är det iallafall ganska lockigt fortfarande( =( ) men egentligen så ville jag inte att dom skulle se mej, för det ville jag att dom skulle se på avslutningen, inte på en vanlig skoldag. Jag måste bara säga att det har blivit 12 dagar i rad som jag har kollat på Twilight. Tröttnar aldrig på den, seriöst jag är fan verkligen en som ÄLSKAR Twilight. Har läst "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer som är boken till filmen Twilight, den finns på engelska och boken heter "Twilight" dårå men jag valde svenska :P Just nu håller jag på att läsa "När jag hör din röst" av Stephenie Meyer, som är fortsättning på den första. Även "När jag hör din röst" finns i engelska, men jag väljer bara svenska till att börja med. Boken kommer också att ha premiär, filmen ska heta "New moon" som har premiär i slutet av året, längtar verkliegn efter den :( måste måste måste se på Twilight sålänge, ska ta och göra det när jag kommer hem idag, vilket jag kommer göra ganska sent för idag har jag tid hos tandläkaren och ska få tandställning i underkäken, har redan fått i överkäken ett par månader sen. Min buss går vid fem över två så där måste jag vara vid fem i två eller två. Väl där i stan möter jag mamma på våran egna restaurang vid stan och där äter jag och sedan vidare till tandregleringen som bara ligger minuter från restaurangen. Det är ju dagen innan avslutningen så jag kommer säkert ha lite ont i tänderna då, och det är något man blir lessen för :( men jag kommer säkert klara mej fint, hoppas jag ! Det är snart rast och jag måste snart stänga av datan. Fast innan måste ju jag bara önska er en trevlig dag =) (långt inlägg det blev) Rast nuu.. Hejdå sötnosar !

Hörs <3
Kram P ♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0