Saknat mig ? Såklart =P

Har ni saknat mig ? Amen såklart ni har det, alla gör det ju, ellerhur ? =P Fast jag måste ändå säga : GUD, jag är så himla lat! Det har gått typ sex dagar och jag har inte skrivit nåt, måste verkligen ta och skärpa mig ! Även om jag typ gått in på blogg.se flera gånger och loggat in och sånt, så orkar jag inte skriva, slänger mig bara på sängen och dricker läsk :Ö Aja, jag har iallafall bara varit hemma idag, och så tror jag att det blir hela dagen också. Har faktiskt inget emot det. Men vi kanske ska åka och shoppa idag, kanske, kanske inte.... Jag sitter nu framför datan med Cola light och slörplar lite =) Har funderat på att ringa en kompis och fråga om hon vill åka och bada, fast jag vet inte om jag orkar, kommer säkert få solsting ! Jag kommer updatera senare när någonting händer osånt, för nu har jag inget att skriva om. Så vi får höras senare. Ha en bra dag, önskar Parisa =)§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0