090328

Idag har det vart lite fullt upp. Såhär såg min dag ut :
6.30 : Vaknade
9.30 : Åt frukost (macka med ost o äppeljuice)
10 : Skrev i bloggen
10.15 : Min moster kom hem från sin kompis med sina två andra kompisar
10.30 : Min andra moster kom
11.30 : Jag, min mormor, mina mostrar o hennes kompisar gick till min morbror (lite längre bort) o deras son (sötnoshen 09')
11.50 : Var framme hos sötnoshen 09'o mötte mina andra kusiner (har tusen stycken typ) o var där rätt så länge
13.45 : Vi åt skitgod mat (afghansk mat)
14.10 : Klar med maten, återigen till vardagsrummet
15.30 : Vi alla förutom min morbror o hans fru o sötnoshen 09' gick hit (hem till min mormor)
15.50 : Alla vi var framme här
18.10 : Vi åt middag jättegott (färsk pasta med kyckling, sås och cola)
18.35 : Klar med maten
18.45 : Kollade på teve med medans mina kusiner snackade på i sovrummet (tråkigt för mej, vuxenprat is the shit .)
21.20 : Skrev i bloggen pyttelite (efter ungefär tre timmars teve, ajabaja moster maja, inte bra!)
21.25 Gjorde en megasuperduper (tönt) PRIVAT sak
22.25 Skriver i blogg om min dag
Sådär såg min dag ut ..Hejdå kära läsarejag drar och gör ingenting (kanske duscharom jag orkar) men ajja hheejjddåå bbllooggeenn föörr iiddaagg <33 hheejj ssåå lläänngge ppuussaarr oo kkrraammaarr ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0