090329

Idag omvandlades (på tal om omvandlades) tiderna till sommer tid. Jag har alltid undrat en sak, hur ändras den ? Lite efter men men.. Justjaa jag skulle skriva lite om idag, rolig dag. På morgonen när jag, min mormor o moster vaknade (min morbror var på jobbet, åker tidigt, typ sex) så ringde det på telefonen och det var min andra morbrors fru som jag aldrig har skrivit om att dom var påväg hem till oss, vi ba eeh okej ? Jag menar vi hade precis vaknat och vi hade inte ens hunnit äta frukost (?) så jag och min mormor stack och handlade lite saker och ting medans min moster städade och fixade maten. När vi var klara med allting så satt vi och åt frukost och det var då det plingade, jag blev helt chockad, då var dom väl framme tänkte jag men jag bara gick från bordet och öppnade, heej sa jag o kramade alla, hursomhelst vi gick och satte oss i vardagsrummet och pratade lite, dom hade kommit för att se min morbror och hans frus son men dom ville komma och hälsa på oss först och sedan tänkte dom att alla vi kunde gå dit senare. När vi hade varit där i kanske en haltimme nämnde min moster att min morbror och hans fru och son hade tid hos doktorn och att det var bäst att vi skulle gå dit med direkten innan det var för sent. Vi alla klädde på oss och skulle gå ut men min mormor stannade hemma av vissa skäl. Påvägen dit träffade jag konstiga personer som var helt udda men men. När vi äntligen var frammme öppnade dom och vi gick och satte oss och pratade och jag fick bära Sötnoshen 09' först ofcourse och han är så liten så det är extra spännande. Jag älskar när han kollar på mig med jättestora ögon och gör ett pyttelitet leende mot mej (blir påmind) och sen börjar gråta, det är hans schema varje gång jag håller honom, haha. När alla var klara med sina saker och klockan var tio över tolv gick vi alla ut, vi gick hem och min morbror och hans fru och son åkte iväg till doktorn. Väl där hemma bloggade jag lite och sedan åt vi lunch, gottgott, efter maten bloggade jag lite till men innan jag hann spara (hade skrivit skit mycket) och publicera kom min kusin som snart är två år och överdrivet busig och stängde av datan, jag ba waat da f'*** var det där och då såg jag honom sitta under bänken med datan på och flina åt mej, jag var på vippen att slå honom men behärskade mej, det var på tiden. Jag orkade inte sätta på datan igen så jag gick bara där efter att jag hade tagit ut busungen ur bänken. Efter att jag hade kollat på teve ville jag gå hem så jag ringde mamma och sa att jag ville åka hem så jag gjorde det, innan maten hade jag skrivit i bloggen att jag skulle skriva lite efetr maten om jag hann och det gjorde jag men som sagt stängde han av datan så jag struntade i det och valde mitt andra alternativ som var att skriva när jag var framme i Älta igen och det är precis det jag håller på att göra. Jag tror faktiskt inte att jag har mer att skriva om, ska gå och sjunga på min singstar och äta magnum (stavning?) så ha det väldigt kul.

Ciao ♥ Vi hörs <33 Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0