VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG

SKA BÖRJA BLOGGA NU HIHI (a)

Är i skolan just nu har data fet trååk aa asså fan ja vakna typ fem så ja kom till skolan typ halv sju hahah ja vet ja e cp men när ja kom gick ja typ bara runt hela tiden sen kom peter (datalärare) o öpnade för meej o ja satt här bara va inne på datan o inget mer (elr? ;) o sen efter typ 10 minuter kom alla o alla ba hallå kolla parisa e där o allting *suck* aa men ja ba okej ja fattar att jag är här, har inte ni gjort det elr liksåm mm men asså fan ja skulle typ shoppa med MIN älskling rozan men hon fick inte av sin stränga pappa :( men aja jag ska ändå snart shoppa med regina bby o viktoria älskling o sen ska ja köpa present till regina asså hon ska ha fest hon fyller 13 <33(aa) Vi får göra vad vi vill idag på data lektionen *stavning* för de är typ sista gången tror jag :O Förr va vi tvungna o göra en skit tråki o jobbig uppgift innan vi fick gå in på vad man vill men idag fick vi det från första början :D Men ajja ja ska typ ha *fest* på min hemspråk för de e jue nyår i meine hemland så vi ska fira det o samtidigt kola på film (vet inte vilken) ja hoppas att den e bra o ingen skitfilm som förra året o filmen va typ skit tråkig men den va sorlig också, faaaaaan vi måste på femminuters rast, han e typ cepe ja vet, men ja pallar inte skriva mer, skriver sen <33
hej så länge (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0