Va me Hanna <33

Idag var jag med hanna efter skolan, efter kanske 40minuter skulle jag dra hit till min mormor så vi hann inte vara så länge, synd :( Idag på skolan blev jag jättebesviken på mina falska "vänner" som jag fick veta idag, det kändes som om dom var dom ända jag behövde men nu känns det som om dom är dom ända jag inte behöver jag menar hur skulle det kännas om du trodde att dina såkallade vänner är jätteschyssta (stavning?) mot dej framför deej men snackar BARA skit bakom dej ?! Vad är det för falska vänner snälla kan åtminstånde (stavning?) nån svara på det .... :(((((( Nu umgås jag med hanna, alma o shaimaa dom kanske inte e så populära men dom är fan riktiga vänner till skilland från några andra falska tjejer som bara ljuger hela tiden :O  Nu vet ni lite om min dag, dom gjorde så att jaa var lessen hela dagen både i skolan och utanför och dessutom så har jag vart helt nere och det får dom sota för ! Men mina kompisar (hanna, alma o shaimaa) är så pass snälla att dom verkligen lättade allt för mej o tröstade, det var exakt (stavning?) det jag behövde, snacka om att vara väldigt sanna o riktiga vänner <33 Dom vet att jag har haft det svårt och jag kan fortfarande inte fatta att jag litade på dom och jag vet inte om jag nånsin kommer kunna göra det igen vi får väll se med tiden ............. Just nu har jag helt slut på ord och om jag skriver mer blir jag påmind för mycket och det klarar inte jag av så jag får väll skriva om nåt annat .............. jaaa, nu kom jag på nåt, ´taddaaaa : grönan thahhhaaaaaaaaaaa bra va ?:D Jag kommer håg när jag var på grönan med med nassi, natta, becca. donya o matilda mina älsklingar <33 Det vaa såå kul att jag helt glömmde bort alla mina bekymmer o lessenheter o vi kómmer deffinitivt (stavning?) göra om det i sommar dethära året åå guuuuuuuuuud vad jag ser fram emot det o jag tror att vi säkert kommer ha lika roligt eller meer kuligare förhoppningsvis......................hejdå vi hörs hej så länge <33(aa)


Kommentarer
Postat av: Rozan

jag och mabbi undrade fall ni har bråkat men du sa nej :( säg om det är något gumman <3333

2009-03-27 @ 21:24:00
URL: http://rozanmirzaishad.blogg.se/
Postat av: ¨Parisa <3

2009-03-27 @ 21:29:14
URL: http://parisaax.blogg.se/
Postat av: ¨Parisa <3

Ja vet men jag var för lessen för att säga 'ja' för då skulle jag bli tvungen att berätta o det var lite lång historia =( Tack för att du alltid finns här för mej du anar inte hur mycket du betyder <33

Saknar dej äe så långt bort:'(

2009-03-27 @ 21:33:07
URL: http://parisaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0