En timme för tidigt!

Idag hände det som jag hade drömt skulle hända, jag vaknade en timme för tidigt och trodde att ingen hade bytt till sommartid på min klocka på mitt rum så när jag vaknade klockan "8" (egentligen 7) trodde jag att klockan var sju så jag gick och fixade mig och åt frukost och stack til skolan lite snabbt.


När jag var framme såg jag att det inte var en endaste person där, jag trodde att alla hade gått in till klassrummet och att jag vart försenad. Jag spåsprang hela vägen upp över skolgården och sedan in till andra paviljongen, jag ryckte i handtaget, inget hände, jag kollade in genom fönstret, ändå ingen där, jag började undra om det var jag som hade kommit för tidigt eller om dom andra var sena. Senare orkade jag inte vänta längre så jag gick hem och sitter här och skriver lite men nu måste jag skynda hedå.

Ha en bra dag. Ciao =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0