Slappar bara o väntar på ..

Här ligger jag på min mosters säng o väntar på att min andra moster kommer hit med sin snart två-åriga gulleplutt. Min moster vars säng jag ligger på gick till sin bästis igår med sina två andra kompisar o sov där men hon kommer säkert hem snart ! Jag har verkligen inget att skriva om just nu men vi får väll vänta tills nåt händer ...............................................................................................  kanske inte så jätte intressant men jag vaknade                     typ ½ 7(halv sju) o nu äe jaa skiiiiiiiitmätt, åt frukost fö typ två timmar sen o är assmätt ändå §§ Men ändå, något hände precis .. det knackade på dörren vänta jag gittar o öppnar .. det var min moster. Nu ska jag bara vänta på min andra moster meee guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulleplawttten åå va tråååkigt jag drar o snackar lite me meine moster som är här =) Hejdå hare så kul föör det ska jag ha .. SÄKERT pusspuss skriver när min moster o hennes lilla plutt har kommit o gått .. hej så länge <33 (aa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0