Modebloggen !

Jag har funderat på att göra en ny blogg (en till) där jag bara skriver om mode och skönhet.. Fast jag ska ju självklart fortsätta skriva i den här bloggen fast modebloggen kommer ju i första hand, och jag lovar att skriva regelbundet om det inte finns några hinder såklart. Jag måste skärpa mig och börja skriva oftare än jag gör nu, jag ska försöka hålla er medvetna om vad som händer och sker. Det kommer bli jätteroligt att börja modeblogga. Snälla lämna en liten kommentar så att jag vet vilka ni är som besöker bloggen, var inte så blyga.. HAHA men men vad kan man göra ?!!
Jag lämnar adressen till modebloggen alldeles strax fast först måste jag börja med den. Adressen kommer upp om någon/några dag/dagar så besök gärna båda, variera lite, fast snälla, gläm inte att lämna en kommentar som t.ex. "hej" kanske :-):-) Hedjå vi ses väl snart eller om några dagar !

Ciao <33


Kommentarer
Postat av: rozan

hej , haha (:<3

2009-05-23 @ 23:06:48
URL: http://rozanmirzaishad.blogg.se/
Postat av: parisa

Hejhej, gå in på min nnya blogg :)<3

2009-05-24 @ 21:13:15
URL: http://allmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0